جدیدترین حق ثبت اختراع شیائومی: تلفن تاشو با چهار دوربین

 از اواخر سال گذشته کمپانی Xiaomi یک گوشی هوشمند تاشو را در دستور کار خود قرار داده اما هنوز به‌روز‌رسانی در دسترس بودن آن را ارائه نکرده است. اخیراً دو اختراع ثبت شده دیگر برای تلفن‌های همراه تاشو به نمایش گذاشته شده است؛ یکی برای گوشی تاشو dual-hinge tri-section با سه دوربین و دیگری برای طراحی بدنه تاشو مانند گوشی‌های جدید Mototola Razr.

اخیراً یک حق ثبت اختراع دیگر در CNIPA چین برای تلفن تاشو با سه بخش و چهار دوربین به ثبت رسیده‌است. اما باید توجه داشت این حق ثبت اختراع بدین معنا نیست که این طرح به یک محصول واقعی تبدیل شود. به طور یقین دستگاه‌های تاشو تحول بعدی در صنعت تکنولوژی هستند. انتظار می‌رود طبق گزارش تلفن هوشمند تاشو شیائومی در ماه مارس سال آینده عرضه شود.

مدل زیر توسط Dealntech به اشتراک گذاشته شده است و تلفن را درحالت بسته خود نشان می‌دهد. این گروه به گوشی‌های هوشمند Xiaomi Mi Mix Alpha شباهت دارد که دارای نمایشگری است که تقریباً در تمام بدنه گوشی می‌چرخد. دوربین‌های موجود در Mi Mix Alpha  به صورت off-center (خارج از مرکز) بوده است که امکان استفاده یک قطعه بزرگ از قسمت پشتی را می‌دهد.

مطالب مرتبط

enemad-logo