جزییات و مزایای مدارک قابل ارایه در آموزشگاه بین المللی بی اذیّت

  1. مهارت آموز جهت دریافت این مدرک طبق ضوابط سازمان آموزش فنی و حرفه ای در آزمونهای هماهنگ انلاین و عملی سازمان فنی و حرفه ای که تاریخ آنها در طول سال از قبل تعیین شده است شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی شود.

  2. این گواهینامه ها در سایت رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای قابل استعلام می باشند. آدرس سایت استعلام http://azmoon.portaltvto.com می باشد.

  3. گواهینامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای از سال ۱۳۹۲ صرفاً به‌ صورت الکترونیکی می باشد. جهت مشاهده خبر این مطلب به این لینک سازمان آموزش فنی و حرفه ای مراجعه کنید.

  4. این مدارک به علت دارا بودن کد ملی آموزش شغل، بین المللی بوده و در سایر کشورها معتبر بوده و به رسمیت شناخته می شوند. همچنین قابل ترجمه رسمی می باشند.

  5. این مدارک به علت دارا بودن کد بین المللی در سازمان جهانی کار (ILO) در 186 کشور دنیا معتبر می باشد. لیست کشورهای عضو سازمان جهانی کار را در این لینک ILO مشاهده نمایید. همچنین صفحه رسمی ایران در سازمان جهانی کار را در این لینک ILO مشاهده کنید.

  6. به علت وجود ضوابط رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و وجود آزمون تئوری و عملی، صدور مدارک حدود چند ماه زمان می برد.

  7. وجود کد ملی آموزش شغل بر روی این مدارک الزامی است و کد مذکور با کد طرح درس مذکور در سایت سازمان آموزش فنی و حرفه ای به آدرس http://research.irantvto.ir همخوانی دارد.(کد ملی آموزش شغل حرفه تعمیرکار تبلت فبلت و ساعت هوشمند در سایت رسمی سازمان آموزش فنی و حرفه ای 2513530531 می باشد)

  8. با داشتن این مدارک می توان برای دریافت تسهیلات از بانکها اقدام نمود.

  9. این مدارک قابل ارایه برای دریافت جواز کسب می باشد.

مشخصات ظاهری این کارتهای هوشمند در شکل زیر آمده است:

enemad-logo